Content Marketing
Content marketing, czyli strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów za pomocą publikacji przydatnych i bardzo atrakcyjnych treści, których celem jest zainteresowanie zarówno ogólnej, jak i ściśle określonej grupy odbiorców.
Opowiedz o tym, co sprzedajesz
Treść w sklepie internetowym oraz w towarzyszących mu mediach społecznościowych czy blogach ma podstawowe znaczenie w procesie sprzedaży. Łączy w sobie kilka funkcji – informacyjną, relacyjną oraz reklamową. To z pomocą opisów i artykułów trafiasz do potencjalnych klientów z informacjami dotyczącymi swojej oferty.
Umiejętnie o niej pisząc, możesz zainteresować odbiorcę, a nawet zbudować więź, dzięki której osoba czytająca będzie chciała wracać do Twojego sklepu, mimo że podobne produkty można kupić gdzie indziej.
Wreszcie: treść, czyli content to najprostsza metoda zareklamowania tego, co oferujesz. Interesujące, budowane konsekwentnie, poprawne treści to nie tylko wizytówka biznesu w internecie, to również sposób na budowanie uznanej marki i podwaliny pod każdy marketing – organiczny i płatny.
Wiesz, co chcesz powiedzieć
Z tekstem jest jak z obrazem. Wiesz, co chcesz pokazać lub powiedzieć, bo znasz swoje towary, świadczysz usługi od lat i jesteś ekspertem. Ale w pisaniu nie czujesz się super. Rozumiemy to, ponieważ język mówiony różni się od pisanego. Nie wszystko można odwzorować 1:1, bo traci to na atrakcyjności lub wypada nienaturalnie. I jeszcze te przecinki…
Mamy specjalistów również i w tej dziedzinie. Osoby, które znają zasady tworzenia treści na potrzeby internetu. Wiedzą, jak komponować opisy, artykuły blogowe, newslettery. Jeśli tego potrzebujesz, stworzą nawet szablony do korespondencji z klientami. Mając podstawowe wytyczne, są w stanie napisać teksty sprzedażowe, informacyjne i budujące wizerunek Twojego biznesu.
Tekst „O mnie” i cotygodniowy wpis produktowy
Jak trudno jest napisać coś sensownego w krótkim czasie wie każdy, kto choć raz próbował napisać tekst do zakładki „O mnie” na swoją stronę internetową. Oczywiście, napisać tak, aby nie było to wypunktowanie skopiowane z CV i nudne jak tapeta w kropki. Czasami też lepiej to wychodzi, gdy na nasz biznes ktoś może spojrzeć z boku.
Zatem, jeśli potrzebujesz tekstów stanowiących szkielet treści w Twoim sklepie, opisów nowych produktów, artykułów, treści reklamowych lub cotygodniowego krótkiego tekstu do mailingu, możesz skorzystać z naszej oferty. Otrzymasz unikatowe treści, które jednocześnie będą spełniały najwyższe standardy konieczne do pozycjonowania organicznego SEO i przyciągały uwagę odbiorców. No i… przecinki będą na swoich miejscach.